وبلاگ جواتیش

وبلاگ جواتیش

وبلاگ جواتیش

وبلاگ جواتیش

گرفتگی چیست؟

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۲ ق.ظ

گرفتگی کمری به عنوان یک واکنش انقباضی به عضلات پشت، به ویژه عضلات پشتی رخ می دهد. گرفتگی و اسپاسم عضلانی پشت و درد شدید ممکن است از طریق تحریک یا آسیب به اعصاب، رباط ها یا عضلات پشتی ایجاد شود. افرادی که از اسپاسم کمری نیز رنج می برند، درد شدید و سفتی عضلات را با سفتی یا لمس می کنند. در اغلب موارد، این انقباضات عضلانی و خشکی پشتی فقط پس از آسیب رخ می دهد، اما در برخی موارد ممکن است چند ساعت طول بکشد تا چند روز ظاهر شود. در این مقاله، ما کمربند بیضوی را خواستاریم. بیایید امیدوار باشیم که توجه شما را به عزیزان جلب کند.


گرفتگی چیست؟


اسپاسم کمری یک انقباض ناگهانی و بدون برنامه ریزی است یا یک انقباض عضلانی کنترل نشده در پاسخ به انقباض عضلانی، استفاده بیش از حد، ضعف یا درد ناشی از آسیب، آسیب و اختلالات. اسپاسم کمری اغلب در نزدیکی نخاع یا ریشه عصبی که به نخاع منتهی می شود یا از آن باز می گردد، رخ می دهد. این اسپاستیسیت و خشکی کمر می تواند باعث فشار بر یکی از اعصاب و ایجاد درد شدید در پشت شود. معمولا، اسپاسم عضلات زمانی رخ می دهد که شما از انرژی زیادی استفاده می کنید و بیش از حد عضلات کار می کنید، مانند زمانی که بدن سنگین یا فعالیت سنگین را انجام می دهید. اغلب عضلات شما در معرض اسپاسم یا گرفتگی هستند که قبل از تمرین سنگین به اندازه کافی آب نرسیده اند و یا مقدار پتاسیم یا کلسیم در بدن شما کم است.
نشانه های گرفتگی
گرفتگی کمر درد ناگهانی، فشار دادن، کشیدن یا چرخاندن است. برخی افراد مبتلا به spasticity و اسپاسم کمری ممکن است به کار خود ادامه دهند اما بعد از چند ساعت خونریزی عضلانی باعث انقباض تاندون و عضلات می شود و کار را ادامه نمی دهد. در بیشتر موارد، افراد مبتلا به گرفتگی کمری، در حالت خواب، با زانوهای خم به داخل و ستون فقرات انحنا، احساس راحتی می کنند.
علت لومبو
در اغلب موارد، گرفتگی عضلات کمر به دلیل تنش عضلانی، تورم، حساسیت به لمس یا التهاب عضلانی ایجاد می شود. هر گونه نیرویی که به اندازه کافی قوی باشد می تواند تاندون ها یا عضلات کمر را شکست دهد. این عوارض در برخی از تمرینات خاص که درگیر کشیدن، هل دادن و نوسان هستند مانند گلف، بیس بال، بسکتبال، فوتبال و بلند کردن وزن است. خطر ابتلا به برخی از افراد معده و سفتی بیشتر است. این عوامل خطر ضعف عضلات شکمی، ضعف یا استحکام عضلات ستون مهره، سفت کردن عضلات پشت ران، لوردوز (انحنای بیش از حد ستون فقرات به جلو)، تومور، تنگی نخاعی، دیسک فک بالا اندام کمری ، لغزش مهره ها، اسپوندیلوز و آرتریت.
درمان Cramp با ماساژ درمانی
ماساژ آرام بخش در طول طول و عرض عضله کمک می کند تا درد را کاهش دهد و عضلات به آرامی به آرامش برسند. هدف ماساژ درمانی نه تنها احساس راحتی است، بلکه ماساژ می تواند گردش خون در عضلات را افزایش دهد. ماساژ باعث افزایش اکسیژن خون در گردش و کاهش درد ناشی از انباشت اسید لاکتیک می شود. اگر عضلات شما به طور مستقیم آسیب دیده باشند، از ماساژ درمانی استفاده نکنید. شما نمی خواهید درد مفاصل و اعصاب آسیب دیده را با ماساژ افزایش دهید.
آموزش و مزایای ماساژ + درمان ماساژ

  • جواد جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی