وبلاگ جواتیش

وبلاگ جواتیش

وبلاگ جواتیش

وبلاگ جواتیش

آزمایش خون حامله جنینی منفی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ

آزمایش خون حامله جنینی منفی

آزمایش خون رایج ترین و جامع ترین آزمون برای تشخیص بیماری های خاص است که امروزه در جهان و یا حتی در کشورهای جهان سوم اتفاق می افتد. آزمایش خون کمک می کند تا بیماری های بدن انسان را بهتر تشخیص دهد. بنابراین، پزشکان توصیه می کنند همه افراد سنین مختلف برای انجام آزمایشات خون هر شش ماه یا یک بار در سال برای بررسی وضعیت سلامتی خود توصیه کنند. آزمایش خون اندازه گیری دقیق تعداد سلول های خونی را اندازه گیری می کند. شما ممکن است از خودتان بپرسید که چرا پزشکان تمام پیشنهادات را برای این آزمون داده اند؟ از آنجا که بیماری های ارثی یا سایر بیماری ها، از جمله سرطان، با توجه به زندگی استرس زا، سوء تغذیه، آلودگی هوا، رها کردن ورزش و عدم ورزش و ... ممکن است در افراد سالم بعد از سال ها یافت شود، بنابراین باید آنها را مورد احترام قرار داد مشاوره
آزمایش خون CBC

معمولا آزمایش خون معمولی برای بررسی مشکلات بهداشتی انجام می شود، بنابراین اگر CBC، شیمی درمانی و کلسترول شما طبیعی باشد، پزشک شما به شما چیزی نمی گوید. اما حتی اگر این مقادیر طبیعی باشد، با پزشک خود مشورت کنید. در صورتی که این مقادیر در رابطه با آزمون قبلی تغییر کرده باشد و از این تغییر تا چه حد تغییر کرده است، از پزشک خود سوال کنید.
آزمون خون خونی CBC در روز

آزمایشات دوره ای حداقل هر بار شش ماه برای هر کسی که در رابطه با شرایط جسمی و بهداشتی خود هستند، مورد نیاز است، اما در افرادی که سابقه بیماری های خاصی دارند بسته به نوع بیماری آنها باید آزمایش ها را با نظر پزشک در دوره های کوتاهتر انجام دهند . .
آزمایش خون برای Cbc چیست؟

کم خونی می تواند با انجام یک آزمایش ساده CBC و بررسی پارامترهای آن، از جمله تعداد گلبول های قرمز و میزان هموگلوبین و هماتوکریت در خون، تشخیص داده شود. اگر سطح تری گلیسیرید بالاتر از mg / dl 400 و سطح کلسترول بالاتر از 240 میلی گرم در دسی لیتر باشد، چربی های خون بالا تشخیص داده می شوند.
آزمایش خون Esr

افزایش چربی خون مهمترین عامل انقباض عروق خونی قلب و دیگر عروق است. همه افراد بالای 20 سال باید حداقل یک بار از لحاظ چربی های خون از جمله کلسترول، کلسترول خوب، کلسترول بد و تری گلیسیرید، مورد آزمایش قرار گیرند، سپس اگر نتایج طبیعی باشند، این آزمایش حداقل 5 سال قبل تا پایان سال انجام می شود سن 40 سالگی و بعد از آن هر دو سال تا 50 سالگی تکرار خواهد شد. از سن 50 سالگی، باید یک بار در سال انجام شود.

  • جواد جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی